Reklamace

Reklamace zboží:
Na obuv je záruka 2 roky tu ovšem nelze zaměňovat s životností výrobku. Reklamovat můžete vady výrobky jako např. odlepující se podrážku... Mechanicky ošoupané nebo odřené boty na odrážedle bohužel reklamovat nelze. Pokud máte pochybnosti zda posílat zásilku na reklamaci nebo nikoliv pošlete prosím mailem fotografii a můžete to s námi konzultovat před posíláním. Ze zkušeností víme jak se který výrobce staví k různým vadám. Vždy posílejte obuv do reklamace čistou. Špinavé boty nebudou přijaty. Pokud budete posílat boty na reklamaci k nám tak můžete požádat o předplacený štítek abyste nemuseli platit poštovné za reklamaci. Žádost prosím emailem.

Jak postupovat u různých výrobců:
Pokud pošlete obuv přímo k výrobci nebo distributorovi výrazně tím urychlíte průběh reklamace.


Beda Boty:
Přiložte do balíku doklad o koupi u nás a poznámku s tím co reklamujete. Pokud se jedná o rozlepené podrážky tak si je můžete nechat zalepit u obuvníka a výrobce pak zalepení proplatí. Reklamace můžete posílat přímo k výrobci na adresu: 
BOTY BEDA S.R.O.,
Žerotínovo nábř. 756,
667 01 Židlochovice

Ahinsa Shoes:
Přiložte do balíku doklad o koupi a poznámku s tím co reklamujete. Reklamace můžete posílat přímo k výrobci na adresu:
Ahinsa shoes,
Masarykova 260,
768 05 Koryčany
Bližší informace k reklamaci bot Ahinsa jsou zde: https://ahinsashoes.cz/reklamace

Ostatní značky nebo i značky výše můžete poslat přímo k nám na obchod:
Jiří Loskot - Živé boty,
K. H. Máchy 747,
500 02 Hradec Králové
O předplacený štítek na Zásilkovnu nás prosím požádejte emailem.
K reklamacím u nás příkládejte prosím tento formulář:

 Formulář pro reklamaci (formát Word)

Formulář pro reklamaci (formát PDF)