Vrácení zásilky

Vrácení zásilky
Zásilku můžete do 14 dnů od obdržení vrátit nebo vyměnit bez udání důvodu. Budeme, ale rádi za zpětnou vazbu: Co je se zásilkou špatně a proč jí vracíte. Pokud nás ohledně vrácení kontaktujete, tak vám můžeme pomoci vybrat vhodnější boty např co se týče šířky nebo délky. 

Výměna zboží.
Někdy se stane, že boty nesedí nebo nadměrek nebyl odhadnut správně. Umožníme vám na naše náklady vyměnit boty tak abyste nemusel-a chodit na poštu a pošleme vám předplacený štítek na zásilkovnu. Můžete pak nechat balík na kterékoliv z jejich několika tisíc poboček bez čekání a zdarma. Žádost o předplacený štítek pošlete prosím mailem. 

Pokud myslíte, že na proplacení poštovného zpět máte právo z nějákého důvodu tak pošlete prosím mail, posoudíme to.

Pokud budete chtít zboží jen vrátit tak poštovné od vás zpět ze zákona neproplácíme. Poštovné od nás k vám bude (ze zákona) proplaceno. Můžete ale využít vrácení přes zásilkovnu a na žádost vám pošleme předplacený štítek. Ale od částky kterou vám budeme vracet odečteme 70,- za zpětné poštovné.

V ideálním případě prosím vytiskněte tento formulář a zásilku pošlete na adresu našeho obchodu
Jiří Loskot - Živé boty,
Chelčického 1054/15,
500 02 Hradec Králové

Formulář pro vrácení - vymenu (formát Word)

Formulář pro vrácení - vymenu (formát PDF)

Pokud nemáte tiskárnu tak nám napište rukou na papír číslo objednávky a příp zhruba to co se nachází na formuláři. 

Pokud objednáte několik páru bot např v hodnotě 5000,- tak je doprava zdarma. Pokud ovšem všechny kromě jednoho páru bot za 269,- vrátíte tak je hodnota objednávky opět jen 269,- a od vrácených peněz se odečítá cena za dopravu. Pokud vrátíte celou zásilku tak se vrací celá častka včetně dopravy. Náklady na platbu (dobírka) se ze zákona nevracejí.