Vrácení zásilky

Vrácení zásilky
Zásilku můžete do 14 dnů od obdržení vrátit bez udání důvodu. Budeme ale rádi za zpětnou vazbu - co je se zásilkou špatně a proč jí vracíte.
Pokud nás ohledně vrácení kontaktujete, můžeme Vám pomoci vybrat vhodnější boty, např co se týče šířky nebo délky. 

Reklamace zboží: 
Na boty je záruka 2 roky, tu ovšem nelze zaměňovat s životností výrobku. Reklamovat můžete např. odlepující se podrážku.... Mechanicky ošoupané nebo odřené boty  bohužel reklamovat nelze. Pokud máte pochybnosti zda posílat zásilku na reklamaci nebo nikoliv, pošlete prosím mailem fotografii a můžete to s námi konzultovat před posíláním. Ze zkušeností víme jak se který výrobce staví k různým reklamacím.

V ideálním případě prosím vytiskněte tento formulář a zásilku pošlete na adresu našeho obchodu Jiří Loskot - Živé boty, Chelčického 1054/15, 500 02 Hradec Králové
Formulář pro vrácení - vymenu - reklamaci (formát DOC - Word)
Formulář pro vrácení - vymenu - reklamaci (formát PDF)

Pokud nemáte tiskárnu, napište nám rukou na papír číslo objednávky a příp. zhruba to co se nachází na formuláři.