Vrácení je přes Zásilkovnu zdarma. Vše co vidíte skladem na eshopu je skladem na prodejně, ihned k odeslání. Odesíláme každý den okolo 12. hod.

Vrácení a reklamace

 

 

 

 
Vrácení

Zásilku můžete do 14 dnů od obdržení vrátit nebo vyměnit na naše náklady bez udání důvodu. Po zaregistrování vratky vašim emailem, viz výše, Vám zašleme kód na  na Zásilkovnu. Na základě tohoto kódu Vám na pobočce Zásilkovny vytisknou štítek. Seznam poboček je zde: www.zasilkovna.cz. Vrácení zdarma platí jen pro zásilky z České republiky. Poslání Zásilkovnou zpět je pomalejší, trvá cca 4-5 prac. dní než nám dorazí. Jedna objednávka = jeden předplacený štítek zdarma. Pokud budete vracet objednávku dvakrát a vícekrát nebo po termínu tak vám může být účtováno vrácení (69,-). Taktéž vrácení na naše náklady přes Zásilkovnu ze Slovenska je zpoplatněno částkou 69,-

Budete-li vracet osobně v obchodě není potřeba vratku registrovat výše.

Výměna
Nežádejte nás prosím o výměnu. Výměny jsou častým zdrojem zmatků a chyb. Mnohem jednodušší a rychlejší je zboží vrátit a druhé si hned objednat. Peníze vracíme cca do 2-5 dnů od obdržení vratky. Cesta vratky k nám trvá cca 4-5 prac. dnů. Zprocesování platby trvá cca 2 prac. dny. Celkem tedy k vrácení peněz docházi okolo 10-14 dnů od odeslaní zboží zpět. Sledovat vaši vratku můžete na základě čísla, které obdržíte při podání vratky na Zásilkovně.

Spěcháte-li na výměnu nebo vrácení můžete poslat i Českou poštou (nebo jinou službou) na adresu:
Jiří Loskot - obchod Živé boty,
K. H. Máchy 747,
50002 Hradec Králové,

Posíláte-li na vlastní náklady, bez vyplnění online formuláře výše, tak určitě přiložte vyplněné formuláře nebo informace o zásilce. Pokud jste vyplnili online formulář výše tak není potřeba přikládat formulář i v tíštěné podobě:

Formulář pro vrácení - vymenu 07 (formát word)

Formulář pro vrácení - vymenu 07 (formát PDF)

Pokud objednáte několik páru bot např. v hodnotě 5000,- tak je doprava zdarma. Pokud ovšem všechny kromě jednoho páru bot za 269,- vrátíte tak je hodnota objednávky opět jen 269,- a od vrácených peněz Vám může být odečtena cena za dopravu. Pokud vrátíte celou zásilku tak se vrací celá částka včetně dopravy. Náklady na platbu (dobírka apod.) se ze zákona nevracejí.

 

Reklamace

O tom jakým způsobem bude vyřešena Vaše reklamace rozhoduje vždy výrobce. My jako prodejci na to bohužel nemáme vliv.
Na obuv je záruka 2 roky. Tuto dobu ovšem nelze zaměňovat s životností výrobku. Intenzivnějším nošením je lze spotřebovat i dříve než za 2 roky. Reklamovat můžete výrobní vady jako např. odlepující se podrážku... Mechanicky ošoupané nebo odřené boty na odrážedle bohužel reklamovat nelze. Pokud máte pochybnosti zda posílat zásilku na reklamaci nebo nikoliv pošlete prosím mailem fotografii a můžete to s námi konzultovat před posíláním. Někdy lze i reklamaci vyřešit na základě fotografie. A ze zkušeností také víme jak se který výrobce staví k různým vadám. Vždy posílejte obuv do reklamace čistou. Špinavé boty nebudou přijaty. 

Chcete-li poslat zboží přímo k nám na obchod zaregistrujte se prosím tlačítkem "reklamace online" výše, pošleme Vám předplacený kód na Zásilkovnu, abyste nemuseli platit poštovné:

Chcete-li využít vlastní dopravu tak pošlete na adresu: 
Jiří Loskot - Živé boty,
K. H. Máchy 747,
500 02 Hradec Králové
Posíláte-li na vlastní náklady bez vyplněného online formuláře tak prosím přiložte vyplněné formuláře nebo informace o zásilce:

Formulář pro reklamaci (2) (PDF)

Formulář pro reklamaci (2) (word)
Pokud nemáte tiskárnu tak nám napište rukou na papír číslo objednávky a příp. to co se nachází na formuláři.