Black Friday na dospělou zimní obuv. Vrácení je přes Zásilkovnu zdarma. Vše co vidíte skladem na eshopu je skladem na prodejně, ihned k odeslání. Odesíláme každý den okolo 12. hod.

Vrácení a reklamace

 

 

 

 
Vrácení

Zásilku můžete do 14 dnů od obdržení vrátit nebo vyměnit na naše náklady bez udání důvodu. Po zaregistrování vratky vašim emailem, viz výše, Vám zašleme kód na  na Zásilkovnu. Na základě tohoto kódu Vám na pobočce Zásilkovny vytisknou štítek. Seznam poboček je zde: www.zasilkovna.cz. Vrácení zdarma platí jen pro zásilky z České republiky. Poslání Zásilkovnou zpět je pomalejší, trvá cca 4-5 prac. dní než nám dorazí. Jedna objednávka = jeden předplacený štítek zdarma. Pokud budete vracet objednávku dvakrát a vícekrát nebo po termínu tak vám může být účtováno vrácení (79,-). Taktéž vrácení na naše náklady přes Zásilkovnu ze Slovenska je zpoplatněno částkou 79,-

Budete-li vracet osobně v obchodě tak není potřeba vratku registrovat výše.

Výměna
Zboží za které chcete vyměnit popište v detailu při registraci výše. Na webu si můžete ověřit zda je zboží skladem. Počítejte, že přes vratkový kód, který obdržíte po registraci, k nám zboží putuje běžně 4-7 dnů. Spěcháte-li na výměnu tak nejrychlejší je jedno zboží vrátit a druhé si hned objednat. (nevýhodou je nutnost zboží podruhé zaplatit - peníze vracíme až po tom co nám dorazí zboží zpět). Pokud zboží nechcete podruhé platit tak je nutné to udělat pomalejším způsobem, kdy zboží měníme/odesílame v okamžiku, kdy nám dorazí fyzicky zpět.

Spěcháte-li na výměnu nebo vrácení můžete poslat i Českou poštou (nebo jinou službou) na adresu:
Jiří Loskot - obchod Živé boty,
Vrchlického 1230,
50002 Hradec Králové,

Posíláte-li na vlastní náklady, bez vyplnění online formuláře výše, tak určitě přiložte vyplněné formuláře nebo informace o zásilce. Pokud jste vyplnili online formulář výše tak není potřeba přikládat formulář i v tíštěné podobě:

Formulář pro vrácení - výměnu (word)

Formulář pro vrácení - výměnu (PDF)

 Pokud objednáte několik páru bot např. v hodnotě 5000,- tak je doprava zdarma. Pokud ovšem všechny kromě jednoho páru bot za 269,- vrátíte tak je hodnota objednávky opět jen 269,- a od vrácených peněz Vám může být odečtena cena za dopravu. Pokud vrátíte celou zásilku tak se vrací celá částka včetně dopravy. Náklady na platbu (dobírka apod.) se ze zákona nevracejí.

 

Reklamace

O tom jakým způsobem bude vyřešena Vaše reklamace rozhoduje vždy výrobce. My jako prodejci na to bohužel nemáme vliv.
Na obuv je záruka 2 roky. Tuto dobu ovšem nelze zaměňovat s životností výrobku. Intenzivnějším nošením je lze spotřebovat i dříve než za 2 roky. Reklamovat můžete výrobní vady jako např. odlepující se podrážku... Mechanicky ošoupané nebo odřené boty na odrážedle bohužel reklamovat nelze. Pokud máte pochybnosti zda posílat zásilku na reklamaci nebo nikoliv pošlete prosím mailem fotografii a můžete to s námi konzultovat před posíláním. Někdy lze i reklamaci vyřešit na základě fotografie. A ze zkušeností také víme jak se který výrobce staví k různým vadám. Vždy posílejte obuv do reklamace čistou. Špinavé boty nebudou přijaty. 

Chcete-li poslat zboží přímo k nám na obchod zaregistrujte se prosím tlačítkem "reklamace online" výše, pošleme Vám předplacený kód na Zásilkovnu, abyste nemuseli platit poštovné:

Chcete-li využít vlastní dopravu tak pošlete na adresu: 
Jiří Loskot - Živé boty,
Vrchlického 1230,
500 02 Hradec Králové
Posíláte-li na vlastní náklady bez vyplněného online formuláře tak prosím přiložte vyplněné formuláře nebo informace o zásilce:

Formulář pro reklamaci (word)

Formulář pro reklamaci (PDF)
Pokud nemáte tiskárnu tak nám napište rukou na papír číslo objednávky a příp. to co se nachází na formuláři.