Vrácení a reklamace

 
Zásilku můžete do 14 dnů od obdržení vrátit nebo vyměnit na naše náklady bez udání důvodu. Po zaregistrování vratky vašim emailem, viz níže, Vám zašleme předplacený štítek na Zásilkovnu. Zásilku pak zdarma necháte na jakékoliv pobočce Zásilkovny. Seznam poboček je zde: www.zasilkovna.cz. Vrácení zdarma platí jen pro zásilky z České republiky. V každém případě přiložte, prosím, do balíčku informaci co se zásilkou máme provést. (výměna, vratka, reklamace). Poslání Zásilkovnou je pomalejší, trvá cca 3-5 prac. dní než nám dorazí.

 

 

Spěcháte-li na výměnu nebo vrácení můžete poslat i Českou poštou (nebo jinou službou) na adresu:
Jiří Loskot - obchod Živé boty,
K. H. Máchy 747,
50002 Hradec Králové,

Posíláte-li na vlastní náklady tak prosím přiložte vyplněné formuláře nebo informace o zásilce:

Formulář pro vrácení - vymenu 07 (formát word)

Formulář pro vrácení - vymenu 07 (formát PDF)

Pokud objednáte několik páru bot např v hodnotě 5000,- tak je doprava zdarma. Pokud ovšem všechny kromě jednoho páru bot za 269,- vrátíte tak je hodnota objednávky opět jen 269,- a od vrácených peněz se odečítá cena za dopravu. Pokud vrátíte celou zásilku tak se vrací celá častka včetně dopravy. Náklady na platbu (dobírka) se ze zákona nevracejí.

 

Reklamace

O tom jakým způsobem bude vyřešena Vaše reklamace rozhoduje vždy výrobce. My jako prodejci na to bohužel nemáme vliv.
Na obuv je záruka 2 roky. Tuto dobu ovšem nelze zaměňovat s životností výrobku. Intenzivnějším nošením je lze spotřebovat i dříve než za 2 roky. Reklamovat můžete výrobní vady jako např. odlepující se podrážku... Mechanicky ošoupané nebo odřené boty na odrážedle bohužel reklamovat nelze. Pokud máte pochybnosti zda posílat zásilku na reklamaci nebo nikoliv pošlete prosím mailem fotografii a můžete to s námi konzultovat před posíláním. Někdy lze i reklamaci vyřešit na základě fotografie. A ze zkušeností také víme jak se který výrobce staví k různým vadám. Vždy posílejte obuv do reklamace čistou. Špinavé boty nebudou přijaty. 

Jak postupovat u různých výrobců:
Pokud pošlete obuv přímo k výrobci výrazně tím urychlíte průběh reklamace.

Beda Boty:
Přiložte do balíku doklad o koupi u nás a poznámku s tím co reklamujete. Pokud se jedná o rozlepené podrážky tak si je můžete nechat zalepit u obuvníka a výrobce pak zalepení proplatí. Reklamace můžete posílat přímo k výrobci na adresu: 
BOTY BEDA S.R.O.,
Přibická 290,
691 25, Vranovice

Ahinsa Shoes:
Přiložte do balíku doklad o koupi a poznámku s tím co reklamujete. Reklamace můžete posílat přímo k výrobci na adresu:
Ahinsa shoes,
Masarykova 260,
768 05 Koryčany
Bližší informace k reklamaci bot Ahinsa jsou zde: https://ahinsashoes.cz/reklamace

Chcete-li poslat zboží přímo k nám na obchod zaregistrujte se prosím zde, pošleme Vám předplacený štítek na Zásilkovnu, abyste nemuseli platit poštovné:

 

 

Chcete-li využít vlastní dopravu tak pošlete na adresu: 
Jiří Loskot - Živé boty,
K. H. Máchy 747,
500 02 Hradec Králové
Posíláte-li na vlastní náklady tak prosím přiložte vyplněné formuláře nebo informace o zásilce:

Formulář pro reklamaci (formát Word)

Formulář pro reklamaci (formát PDF)
Pokud nemáte tiskárnu tak nám napište rukou na papír číslo objednávky a příp zhruba to co se nachází na formuláři.